فرآیندها - دانشکده علوم

راهنمای سامانه گلستان
 
مدیریت امور آموزشی
 
مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان
 
مرکز فناوری اطلاعات
بروزرسانی و فعال سازی محصولات مایکروسافت
  • بروز رسانی ویندوز
  • فعال سازی ویندوز و آفیس
  •  
    دانشکده علوم
    مرکز رایانه
    امور اداری دانشکده
  • دریافت کالا
  • فرم پیوست
  •  
     
    بروزرسانی: 20-9-1402
    راهنمای پذیرش غیرحضوری (مقطع کارشناسی ارشد)

    راهنمایی پذیرش غیرحضوری (برای مقطع کارشناسی ارشد) طریق سامانه آموزشی گلستان https://golestan.znu.ac.ir

    پس از ورود به سامانه آموزشی جهت انجام "پذیرش غیرحضوری"  باید مراحل ذیل را انجام دهید:

    انتخاب پردازش "14080 پذیرش غیرحضوری "

    توجه : انتخاب هر گزارش یا پردازش از دو طریق الف-مسیرمنو ، ب-انتخاب سریع ( که در پایین صفحه پس از ورود به سیستم گلستان قابل مشاهده است )امکانپذیر می باشد.قابل ذکر است در روش انتخاب سریع ابتدا باید نوع امکان (پردازش یا گزارش)و سپس شماره مکان را وارد کرده و بر روی آیکون تایید کلیک نمایید.

    انتخاب به روش الف (انتخاب از طریق منو )

    انتخاب به روش ب (انتخاب سریع )

    صفحه اطلاعات پذیرش غیرحضوری : این صفحه شامل 13 بند برای پذیرفته شدگان زن و 14 بند برای پذیرفته شدگان مرد می باشد(دانشجویان دوره نوبت دوم یک بند پرداخت الکترونيکي پيش پرداخت شهريه دارند)، که تمام بندها براساس اطلاعات درخواست شده باید تکمیل شود که در صورت عدم تکمیل اطلاعات در هر مرحله بصورت ناقص در قسمت اتمام پذيرش غيرحضوري و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو امکان تایید وجود نخواهد داشت .

    در انتها بعد از تکمیل اطلاعات بصورت دقیق براساس زمان بندی اعلام شده توسط سامانه آموزشی جهت تحویل مدارک به دانشگاه حضوری مراجعه فرمایید.

    بند 1 : تعیین وضعیت نظام وظیفه (در فرم مخصوص آقایان) : در این مرحله پذیرفته شدگان مرد براساس نوع وضعیت نظام وظیفه ی که دارند گزینه مربوط را انتخاب کرده و در نهایت بر روی  دکمه  کلیک کرده تا اطلاعات ذخیره شود .

    بند 1 و2 (در فرم خانم ها) بند  2و3 ( در فرم آقایان ) : اطلاعات دانشجو : در این دو مرحله دانشجو باید اطلاعات درخواست شده را به دقت تکمیل نمایید و در آخر بر روی دکمه  کلیک کرده تا اطلاعات ذخیره شود .در این مرحله مربوط به اطلاعات شخصی و تحصیلی دانشجو می باشد که باید به صورت کامل ثبت شود . 

    در پایان بعد از ثبت اطلاعات حتما گزینه بله انتخاب شود . و در نهایت بر روی دکمه  کلیک کرده تا اطلاعات نهایی شود.

    در ادامه اطلاعات دانشجو قسمت دوم می باشد که مربوط به  اطلاعات خانوادگی است .

    در پایان بعد از ثبت اطلاعات حتما گزینه بله انتخاب شود . و در نهایت بر روی دکمه  کلیک کرده تا اطلاعات نهایی شود

    بند 3 (فرم خانم ها ) بند 4 ( فرم آقایان ) استعلام سوابق تحصیلی : این قسمت جهت دریافت تاییدیه مقطع قبلی می باشد که حتما باید انجام شود.

    در این صفحه اطلاعات درخواستی بصورت کامل تکمیل شود . بعد از دریافت کد پیگیری آن را در قسمت ثبت کد رهگیری در سامانه درج نمایید.

    بند 4(در فرم خانم ها) بند5 ( در فرم آقایان ): ثبت اطلاعات تحصيلات قبلي دانشجو : که اطلاعات مربوط به مقاطع تحصیلی قبلی در این قسمت درج می شود.

     

    در این صفحه برای ثبت اطلاعات تحصیلی مقطع قبلی بر روی گزینه ایجاد تحصیلات قبلی کلیک نمایید،سپس در پنجره (ذیل ) نمایش داده اطلاعات دقیق ثبت و بر روی گزینه اطلاح کلیک نمایید تا اطلاعات ایجاد شود.

    بند5 (فرم خانم ها ) بند 6 ( فرم آقایان ) اطلاعات ایثارگری : درصورت داشتن ایثارگری اطلاعات وارد شود.

    بند 6 (فرم خانم ها ) بند 7 (فرم آقایان) : اطلاعات خانواده دانشجو : در این مرحله وارد کردن اطلاعات پدر و مادر الزامی است .

    بند 7 (فرم خانم ها) بند8 ( فرم آقایان ) معرفین دانشجو : دراین مرحله درج اطلاعات  سه نفر معرف الزامی است.

    بند8 (فرم خانم ها ) بند 9 ( فرم آقایان ) : فعالیتهای شغلی ، فرهنگی و اجتماعی دانشجو( در صورت داشتن فعالیتی تکمیل اطلاعات الزامی است.) تکمیل شود.

    بند 9 (فرم خانم ها) بند 10 (فرم آقایان ) سفرهاي خارجي دانشجو:  در صورت نیاز تکمیل اطلاعات الزامی است.

    بند10(فرم خانم ها) بند 11 (فرم آقایان ) ارسال فایل مدارک  : در این مرحله اسکن مدارک براساس نوع درخواست باید به صورت خوانا و صحیح  ارسال شود.

    برای بارگذاری بهتر مدارک میتوانید از نرم افزار  Sangit  استفاده نمیایید که وضوح بالاتری دارد.

    نکته : پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند لازم است فرم تعهد تحویل مدارک را از اطلاعیه ثبت نامی دانلود و در قسمت مدرک کارشناسی ارشد بارگذاری نمایند.

    قابل ذکر است مدارک بعد از ارسال همچنان در وضعیت ارسال نشده خواهد بود تا زمانی که از طرف دانشگاه تایید شود .

    بند 11 (فرم خانم ها) بند 12(فرم آقایان) ارسال تعهد نامه الکترونیکی 

    پرداخت الکترونیک پیش پرداخت شهریه : این بند برای دانشجویان دوره نوبت می‌باشد که باید از این طریق پیش پرداخت شهریه انجام شود.

     

    بند 12 ( فرم خانم ها) و بند13 (فرم آقایان ) اتمام پذيرش غيرحضوري و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو : در صورتی که تمام مراحل بصورت کامل وارد شود در این مرحله پیغام مبنی بر اینکه آیا اطلاعات وارد شده را تایید می‌نمایید  نمایش داده می‌شود . در صورتی که در هر یک از مراحل نقصی باشد این گزینه غیرقابل تایید بوده و پیغام مربوط به ناقص بودن هر مرحل را در انتهای صفحه نمایش میدهد . لطفا براساس پیغام خطا اطلاعات تکمیل و مجدد گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری را انتخاب نمایید چنانچه اطلاعات اصلاح و تکمیل شده باشد پیغام تایید را نمایش می دهد.

    بعد از تایید اطلاعات وارد صفحه ذیل می شود . گزارش 1800 . که جهت ارائه به خوابگاه نیاز می باشد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    کارشناس مربوطه: -


    ارتباط با دانشکده علوم

    به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید